Sjukstuga

Jag känner mig som vanligt idag, men Hampus är jätte hängig med feber och lite skäll liknande hosta. Så Martin ska till läkaren idag med honom klockan 15.20. Tror han behöver ha lite host medicin.  Vi vaknade imorse när Martin skulle till jobbet vid 05:30 för jag har sovit med Hampus i vardagsrummet inatt för att inte väcka dom andra i familjen, så nu är man lagom piggelin. Har inte blivit alls många timmars sömn inatt. Ska försöka vila nu på dagen så gott det går. Flippan är med vissen fortfarande, så jag ska ringa till dagis nu och sjuk anmäla dom.

Hej sålänge!

Postat av: Johanna ♥ Blivande tvåbarnsmamma

Oh, gärna någon annan dag..

Stackars.. :( Jobbigt när de små är sjuka..

Krama

 2010-01-26     09:01:50     http://salkert.se
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss