Gonatt

Idag har jag haft fullt upp här hemma. Haft alla 3 barnen hemma, haft tvättstugan samtidigt som jag fixat iordning en lasange och en jättegod sallad till middag. Filippa och Hampus har "hjälpt" mamsen i tvättstugan och lagt in i maskin och fick jag bära upp dom för att trycka på on knappen på maskinen när det var dax att sätta igång den. Så gulligt, dom tycker om att vara med och hjälpa till när man gör saker.

Martin kom hem klockan 15 från jobbet, då blev det matdags sen tog jag med mig Isabelle och tog en en kall men skön kvällspromenad. Kände att jag ville komma ut och röra på mig. Som sallskap följde Linda och hennes lilla Elias med och en av Lindas tjej kompisar.

Jag var som en isglass när jag kom hem. Fick ett tråkigt samtal en stund efter jag kommit innanför dörren. Vet inte vad jag ska säga. Finner egentligen inte det rätta ordet.. besviken Det är lätt att göra en höna av en fjäder bara för att man ska ha något/någon att skylla på när man själv betett sig illa. Och sen inte kunna vara vuxen nog att reda ut det.. nee eeee. Jag är inte van att vuxna människor beter sig så längre. En vän som kanske inte är en så bra vän trots allt, en vän som nu försvinner.

Nu ska jag gå ocl lägga mig tätt intill min älskade man och somna i hans armar som jag gör vareviga kväll. Finns inget bättre sätt i världen att somna på.

  

Postat av: Jonna

Hallå kvinna! Finns du på facebook? Jag vet inte hur många Caroline jag bläddrat igenom, ingen av dom liknade dig iallafall!

 2010-01-27     02:22:42     http://daqueen.webblogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss