Hallå världen

Då var vi inne på sista dagen här i Skåneland. 07.23 imorgon bitti bär det av hem mot Södertälje igen. Vi har haft det jätte bra men min rygg längtar hem efter våran säng. Här legat i svärmors dubbelsäng jag och Martin och ja då med Filippa skavfötters med mig och Isabelle brevid. Martin har snott andra halvan av sängen för sig själv och Hampus han har legat i rese säng.

Igår var vi iväg till läkaren med Isabelle för att lyssna på hennes lungor och så. Hon har hostat nu mer än 1 ½ vecka. Och i förrgår kväll kom febern så jag kände att det var dax att kolla upp läget. Men luft vägarna lät bra tackolov. Så det är väl nåt virus hon går och drar på, som bara är att vänta ut.

Nostalgi tripp igår på svärmors data hittade jag nämligen massa bilder från när vi fick våran första dotter Filippa. Och OM det är en tjej som är lik sin stora syster. Helt galet ska lägga upp några bilder. Kolla vad smala mamma och pappa Nilsson var för några år sen. Helt sjukt att se hur mkt vi gått upp. :( Finns såå mkt fina bilder ska gå igenom dom när jag kommer hem sen. Har lagt in dom på USB minne.

Isabelle:



Filippa som liten:














Idag ska vi iväg och hälsa på hos Martins mormor. Sen ska det hem och lagas mat och efterrätt sen blir det middag här ikväll. Svärmors karl kommer hit + Martins lillebror och hans tjej. Så nu ere bara sätta fart.

Hej sålänge!

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss