Kom igen nu, bättre kan du.

BRRRR.... -13 grader idag på termo metern. Relativt pigg och glad idag men undrar vaaaaarföööör kan det inte bli lite varmare. Hade mer än gärna tagit en morgon promenad. Har blivit allt för mkt mat och onyttigheter nu under jul nyår och så. Har så förbaskat ont i ryggen. Min vikt och brösten som är som 2 kassar när man släpper ut dom tynger som bara den på ryggen. Ska jag få min operation så är det verkligen ett MÅSTE att jag går ner iaf 20 kg. Så lite varmare väder efterlyses.

Säger bara tackolov att batteriet på vågen är slut. Den 20:e när lönen kommer så ska jag försöka komma iväg till gymmet iaf. Martin känner oxå att det är dax att ta sig i kragen vad det gäller vikten. Så jag hoppas vi kan peppa varandra. Är såå mkt lättare när man har någon som kämpar på med en så man kan peppa varann. Gick hur bra som helst sist när jag och Katja gick våra prommisar och peppade varann med matintagen. Skärpning Carro... Och det är ett måste!

Ska fixa om designen på min vikt blogg idag tänkte jag.
Ny start!!

Isabelle är sååå söt hon vänder sig och rulllar fram och tillbaka här på lektäcket brevid. Så tar det några minuter när hon inte kommer längre från magläge åt nåt håll så blir hon jätte sur. Dom andra 2 busarna sitter halvt om halvt och kikar på Pingu på barnkanalen. Mitt i all måste det busas och bråkas lite med varann såhär på morgon kvisten.






Vet inte vad man ska hitta på idag riktigt... Har tvättstugan mellan 11.40 - 16.20. Måste packa upp det sista. Bara lite små saker kvar. Först och främst nu blir det frukost.

Hej sålänge!

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss