Dagen hitills i ord och bild. . .

Idag när vi lämnat barnen på dagis så tog jag, Martin och Isabelle en prommis till Ica Maxi fram och tillbaka. Köpte ett par PAX skor till Isabelle. Och ett par till mig själv. Dom REAR ju ut alla kläder och skor för 75% pga av ombyggnad i butiken. Isabelles skor hade kostat 500:- och jag fick tag i det sista paret *yeeeyh*





Sen gick vi hem. Golvläggaren hade bara listerna kvar så jag vek bort ett berg med tvätt sålänge.



Sen konkade vi ut möblerna. Såhär blev slutresultatet:
(lite dåliga bilder, men men...)



Här kommer några bilder på Filippas rum,
för att visa farmor i Skåneland hur vi har det:







Nu ska jag fixa kyckling filè i ugnen. Med ris och grönsaker till.

Hej sålänge. . . !

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss