Lite trasiga & knasiga e vårt trasdocksgäng!

Idag har små busarna varit hemma från dagis pga av att dom inte är välkomna efter att dom kräkits förens efter 48 timmar vilket jag inte visste, tur att jag ringde imorse och dubbel checkade med dom. Fick avboka både ett läkarbesök som jag hade vid lunchtid + tvättstugan. Inte så lätt att tvätta med alla 3 hemma. Annars brukar jag ta förmiddags tiden dom dagarna dom är på dagis, eller fredagar då både jag och Martin är hemma. Men ingen fara på taket jag hade inte heller velat att mina barn blev smittade för att nån lämnade sina barn på dagis för tidigt. Allt går att lösa, bara att boka om tiderna, så var det inget mer med det.

Vid 14 tiden kom syster och Mattias förbi. Dom skjutsade mig ner till BVC med Isabelle som skulle på läkarbesök. Allt i utvecklingen såg superfint ut, meeen hon hade gått upp bara ca 300 gram sen sist vi var där och det var ca 1 ½ månad sedan. Plus att hon inte växt en enda mm..hmm mkt skumt. Får se nästa gång om det hänt nåt då. Tycker hon äter som en häst och har såna knubbiga lår. Jaja inte så mkt att spekulera i så länge hon är pigg och glad och äter som hon ska. Så tycke även dom på BVC.

Efter BVC åkte vi till Ica maxi. Man ska INTE gå i affärer hungrig som ett lejon... Känner jag mig själv kommer jag typ klämma i mig en tredjedel och slänga resten imorgon eller nåt liknande. Köpte hem ingredienser till pizza bullar som blev dagens middag, weiner gummi, glass båtar, brie ost + ingredienser till hemmagjorda semlor. Illa, illa!! Fast åt ana sidan jag ska börja med mina Reductil igen imorgon så det känns väl lite mer eller mindre att man vill trycka in innan man ska sluta med all skräpmat, och denna gången ska jag bruka allvar och äta dom regel bundet. Ska köra 2 veckor med Nutrilett nu i början för att krympa magsäcken lite med all julmat och nyårs fusk. Är så less på detta nu och min kropp orkar verkligen inte med mina överflödiga kilon.

Sara och Mattias stannade på middag. Kolla in familjen tajkon. Välkomna! ;)





 

 

 

En är gravid.

Mr. PutUt eller Maja Gräddnos.

Guess whoo!? *hahaha*

 

 


Tog lite bilder på Isabelle och Hampe och Filippa idag tillsammans.



Ni och min älskade man... jaaa ni är verkligen det bästa som hänt i hela  mitt liv!!

 

 

 

 

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss