nu så

Känns som man är på bättringsvägen *peppar peppar* Inget konstig som kommit ut ur magen på ett dygn nu. Nu återstår bara att hämta krafterna. Känner mig som en skakig vandrande pinne eller nåt *hehe* Hampus vaknade igår kväll och ordagrant kaskad spydde. Kräks över allt, så det var bara stoppa honom i duschen. Och bädda upp gäst madrassen i vardagsrummet, sen tog jag fram en hink och satte brevid så fick jag och lilleman sova där inatt. Men det har inte kommit något mera spy på honom, och han verkar pigg. Pratade med min läkare idag som sa att det tydligen går nån 24 timmars influensa här i Södertälje just nu. Så det kanske är det vi åkt på.

Idag har jag ställt mig och gjort storkkok med barnmat till Isabelle och fryst in. Blev två olika rätter. En med torsk och en med kött i. Hon fick smaka fisk rätten när den var klar och hon mumsade glatt i sig. Mammas mat AB smakar ju klart bäst! ;)



Postat av: Patricia

Svar: Tack! :) Några månader efter förlossningen så körde jag Nutrilett i två veckor, sedan gick jag till husläkaren och fick Reductil (läkemedel mot fetma). Slutade käka godis och körde lite GI sedan gick det utav bara farten.. har inte tränat speciellt mycket. Ungefär så har jag gått tillväga. :)

 2010-01-13     18:20:03     http://smokingcankill.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss