Blogg, vikt och städ.

 ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN så fick jag sovmorgon... Igår gick jag upp klockan 7 för att sätta fart i tvättstugan. Är inte ofta nu för tiden man får sova nu när man har barnen. Men ack så skönt när man väl får det. Brr.. är såå himla kallt i våran lägenhet. Barnen får sova i både lång byxor och långarmad pyjamas + strumpor, plus en filt över täcket. Jag ska ringa vårt hyres värd i morgon och prata med dom. Visst att vi bor på botten plan, men såhär kallt ska det väl ändå inte behöva vara. Jag är verkligen genom frusen. Älsklingen kom precis med en stor kopp med varmt te till mig aå jag skulle bli lite vam i kroppen, han är för underbar min älskade man.

Igår hände det inte så mkt. Vi bara slappar mest och det är sååå skönt. Det har vart så mkt för oss sista tiden med bröllop, flytt, flyttstädning osv osv. Jag satte mig och gjorde en ny design till min vikt blogg som jag tänkte börja uppdatera imorgon igen. Jag är mer än någonsin less, på alla överflödiga kg jag bär på. Måndag är en bra dag att ta nya tag. Såhär blev resultatet av iaf: www.sextiofemkg.blogg.se . (klicka på länken) Jag blev rätt nöjd, en enkel men fin design.

Idag är det söndag = med våran städdag. Jag/vi ska vika bort all tvätt, dammsuga och våtdamma överallt. Även få ut det sista små plocket i förrådet. Julen plockade vi bort dagen innan vi åkte ner till Skåneland. Man var rätt less på det då.

Svärmor Carina, såhär ser det ut hos oss just nu. Tack för dom mönstrade gardinerna vi fick i julklapp. Dom passa som handen i handsken hemma hos oss.

Bilder på del av vardagsrum och köket.










Tycker det är dåligt med kommentarer på bloggen nuför tiden. Skärpning kära läsare! ;)
Nu blir det frukost, jag ska jag steka mig en omelette och äta en burk Makrill till.

Hej sålänge!

 

Postat av: Em

Fina bilder på erat hem :)

 2010-01-11     10:46:24
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss