Dagen kort och gott


Har hunnit med en massa idag så skönt! Efter jag lämnat barnen på dagis idag tog jag vagnen och knatade bort till Ica Maxi. Införskaffade ett paket nutrilett, en hårfärg för att färga utväxten, sen hade dom 75 % på alla kläder pga av att dom rensar ut inför ombyggnad eller något sånt. Hittade en skjorta till Martin, och 2 tröjor var till barnen.

Sen tog jag bussen ner till stan och gick upp till BVC för att låna deras våg för att väga mig. 85 kg väger jag nu, så jag har 20 kg att gå ner till att börja med. Sen blev det apoteket för att köpa hudkräm och salva till barnen som är torra som bara den fast jag tycker man inte gör annat än att smörja dom. Sen gick jag hem för alla uppförs backar.. jobbigt men sköönt. Var faktiskt inte allt för kallt ute idag, och det var skönt att vara på benen igen.

När jag kom hem matade jag Isabelle sen satte jag fart att plocka iordning lite här, och till sist dammsugade jag. Så nu är det fint här hemma igen. Nu ska jag sätta mig i soffan och umgås med barnen ett tag innan dom ska lägga sig. Sen ska jag göra en blogg design till Martins lilla syster Fanny tänkte jag.

Föresten så händer det lite roligt nu framöver. Den 23 januari är jag och Martin bortbjudna till min kära vän Pelle för att han fyller år. Kommer lite folk dit, så vi har fixat barnvakt då. Ska bli jätte trevligt. Sen åker vi Birka den 5 februari jag och Martin och firar 5 år tillsammans. Det är så sällan vi gör något så detta ser vi båda fram emot mkt!

Postat av: Emelie

Hej! Vad roligt att du skrev =) Det känns bra att plugga men samtidigt skit jobbigt! Felicia har fortfarande ingen dagis plats så det är en himla massa med bara det!

Vi måste absolut ses! Vore verkligen jätte roligt.

kram

 2010-01-14     22:32:02     http://emyc.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss