Helgen


Kvällen i fredags var jätte trevlig! Fixade oss hos syrran och poppade musik innan vi drog iväg. Kom hem till P. runt 19 tiden. Blev några öl/cider och lite mat. Satt och pratade massa minnen osv osv. Se runt 22 tiden begav vi oss in till Gröne Jägarn. Hade ingen större lust att dra på krogen men vi gjorde det för syster var sugen. Var där ett tag, sen kom Martin och hämtade mig, var skönt bara för Martin att ta med Isabelle eftersom min bror är hos oss och kunde passa dom andra 2 små sovande barnen. Mattias hämtade syster och P åkte med hem till sitt.

 




Igår vaknade jag med lite huvudvärk klockan 8 men det gick över rätt snabbt med 2 alvedon. Gick upp och käkade frukost sen la jag mig och mysade lite med Isabelle i våran säng och jag somnade som en stock, och vaknade igen klockan 11.45 *gööött* Sen var man som en ny människa igen. Fixade lite här hemma med tvätt och lite annat, sen blev det filmdag. Idag vet jag inte alls vad vi ska göra. Funderar strakt på att ta mig en långprommis. Har vart dåligt på den fronten nu. Har kännt mig lite nere och har inte riktigt orkat ta tag i det men nu ska jag försöka sätta fart en gång för alla.


Åh tycker Isabelle nog är världens snällaste och mest tacksamma bebis. Har sovit i sin egen säng nu i snart en vecka. Men självklart precis intill våran säng där hon måste bli hålld i handen för att hon ska somna om kvällen. Så duktig och heeelt underbar. Är nog mer jag som haft seperations ångest mer än hon haft. Detta eh ju min sista lilla skrutt vill ta vara på varje sekund och vara henne nära min lilla sessa. Men jag kan medge att jag sova ju själv mkt bättre nu när jag slipper ligga på sidan för att få plats. ;)





Nu ska jag göra frukost till mina små älsklingar. . !

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss