Fixa & Dona


Känner mig bättre idag och klockan 8 var det upp i morse. Fixade barnen, sen stack Martin till dagis med dom och jag satte genast fart här hemma med att rensa och sortera. Massa papper i köket osv. Även hållt på i barnens rum och sortera bort det som Isabelle har växt ur. Nu har hon strl: 62/68. Och ja... hon växer så hon knakar.



Sen har jag bäddat och tvättat och vikt bort massa tvätt precis som vanligt.
Sen var klockan 2 och dax att hämta barnen. Har verkligen hållt på non stop sen jag vaknade imorse, dom där 5 stöd timmarna 3 dagar i veckan går snabbt. Har lixom inte ens hunnit klä på mig. Springer fortfarande runt här i trosor och natt linne *fy fy*

Sen har jag med mitt trötta huvud försökt räkna ut hur många dagar Martin kan ta ut från december fram till augusti när han ska vara pappa ledig. Phu jag och matematik är inte bästa vänner direkt men tillslut kom vi fram till att han kan ta 25 dagar i månaden utan problem. Jag tar ju bara ut 2 dagar i veckan nu from 20 september.

Nu har Martin tagit med dom 2 stora barnen och min syster för att åka till ÖB. Vi behövde lite tvätt medel och hon behövde med något därifrån så jag passar på att skriva nu lite medans det eh lungt sen har man inte tid när dom kommer hem. Nää nu hojtar lillskruttan efter maaaaaat *bwäääää*

PÅ återseende! ;)

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss