Lyckorus

Klockan 6... ja då vaknade Filippa idag, så det var upp och hoppa. Jag somnade iofs klockan 22 igår ungefär så jag borde inte vara så trött men det är jag. Sen har vi ätit frukost och har precis varit med Hampus på toaletten för att kissa...ja ni hörde rätt igår helt plötsligt skulle han gå på toa och kissa sen några timmar senare än gång till. Det eh ju jätte bra att år ännu, så jag tänker inte stressa på honom med att bli torr. Vi får ta det i hans egna takt. Tycker iaf har är super duktig min lilla kille! Tänk att han snart redan är 2 år... den 1 oktober nu.
Tiden går alldeles för fort i mitt tycke!




Morgon bilder på lilleman.
ÄLSKAR dig, vårat lilla 2 års trotsiga lilla yrväder.





       




Solen skiner idag. Var jättevackert när vi gick upp. Himlen var helt orange, röd, lila. Jag älskar naturen och dess fenomen. Som sagt när solen går upp. Tidigt tidigt på morgonen när dimman ligger tjock över ängarna, när havet är vindstilla och ligger klart som en spegel, hösten med alla dess underbara färger, en stjärnklar himmel, en kall kall vinterdag när snön gnistrar som kristaller. osv osv. Allt är så himla himla VACKERT!

   

Känner mig glad idag faktiskt!! Tror det är för att vi fått pengar. *hehe* Säga vad man säga vill men pengar gör en lycklig och klart ofta olycklig oxå men men... Jag ska snart väcka Martin. Så ska jag sen duscha och vi ska åka iväg och köpa min träningsmaskin. Sen blir det till Apoteket för att hämta medicin. Sen STOR handla! Är rätt tomt här hemma nu.

Tack för tipset om http://www.photofunia.com/ Johanna

Postat av: Johanna

så lite så :D



go go go girl, du klarar det! :D

krama

 2009-09-18     22:56:56     http://familjenkorb.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tiden går verkligen på tok för fort! Jag har knappt hunnit med det första året med Felicia.



Jag vet inte vad som är fel. Utredrs för reumatism och en annan konstig sjukdom...

Tror inte att det är Reuamatism men något skit är det eftersom jag förlorar kraft i händer och armar.

Vissa dagar kommer jag knappt upp ur sängen och lyfta Felicia från spjälsängen och upp, ja det är smärta! Men det blir ju lite bättre under dagens gång men det är skönt att ha undersökning påbörjad.



Hoppas allt är bra. Har du hittat någon klänning?

 2009-09-18     23:09:02     http://emyc.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss