Det ser ljusare ut


Jag fick tabletterna utskrivna igår. Kommer börja nu vid löning den 18, och ska äta dom fram till återbesöket hos läkaren om 6-8 veckor. Så jag är jätte glad. Jag hoppas dom kommer funka på mig, och gör dom det så vet jag att jag kommer lyckas. Kommer ta små mål i taget, men allt som allt har jag drygt 27-30 kg att gå ner. Och jag ska kämpa! Bra mat, powerwalk med barn vagnen, och min orbitrek (träningsmaskin) jag ska införskaffa inom kort. Jag ska bli snygg igen!! ;)

Kikade även på lägenheten igår, som vi tackat ja till och blir kontraktskrivning inom kort. Den var super mysig. Lundbergs (bostads bolaget)  skulle kolla upp lite hur vi ska göra. För vi har uppsägningstid på lägenheten vi har nu, fram till den sista december. Hon som bor där nu ( i nya lägenheten) flyttar ut därifrån den senast den 31 november. Och det är massor som skall göras där borta. I princip alla rum verkar det som att det ska omtapetseras. Och ska även läggas golv i ett eller 2 rum. Så dom tyckte nästan det var bäst för både oss och även målaren om dom inte kan ta den månaden på sig emellan och fixa där så det är klart när vi flyttar in. Och då slipper vi även dubbelhyra. Gött! Kommer dock få bo i lådor över jul och nyår men men... ska bli så skönt med större igen och där kan vi bo, om vi vill... tills ungarna är utflugna. Men tids nog om några år kanske det bliur att man flyttar härifrån till hus eller annat kanske vem vet... vi får se vad tiden har att utvisa. Vi kommer iaf ha bäst läge på hela B. stigen. Orkar iaf inte flytta något mer nu på många många år efter detta.

Filippa eh på dagis och Hampe eh hemma idag med. Martin ska till läkaren idag med Hampus klockan 15.40. Han hade 39.4 igår kväll så jag känner att nu är det på tiden att komma iväg till en läkare med honom. Han har vart sjuk konstant nu en månad utan att ha blivit helt 100 igen. Han kanske behöver penicilin. Vi får se vad dom säger.




Har mysat med Bella här på morgonen.
Och övat att ha henne på magen för att träna nackmusklerna.
Sen somnade hon som en stock! *hehe*

* så duktig så *








Postat av: Johanna

Hehe det kan mycket väl vara jag..

Jag var en partymyra! :D



Vart bor ni nu?



Krama

 2009-09-09     11:57:21     http://familjenkorb.blogg.se/
Postat av: vera

roligt att din yngsta dotter stavar likadant som min äldsta. är inte så vanlig med den stavningen :)

 2009-09-09     22:20:40     http://vmiss.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Gud så söt hon är lilla minstingen! :D Kul med lite större lägenhet...själv lite sugen men väntar ett år eller två.



ALlt bra annars?



kram

 2009-09-09     23:19:47
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss