Godmorgon


Idag fick jag upp klockan 7. Har sovit dåligt inatt pga av magen. Legat i nån slags dvala. Isabelle har snörvlat och Hampus har med varit orolig. Mår fortfarande illa och har fått upp på toa 2 ggr inatt för det har kört så i magen. Känner mig lite "bubblig" så det kanske är nån slags magsjuka iaf. Får se om det går åt fel eller rätt håll här under dagen.

Går det magsjuka nu!?

Har ringt runt massa samtal här på morgonen. Angående lägenheten och lite så. Dom skulle göra en besiktning nu fast det bor någon där så dom kan se hur mkt som ska göras där borta. Men vi har iaf tackat ja nu. Dom skulle höra av sig när dom varit där för kontraktskrivningen osv. Hoppas hoppas dom hinner göra vid lägenheten innan vi ska flytta in!

Martin ska jobba 14.15-22.30. Han ska iväg om ett tag och hämta Filippa hos syrran. Kul med mitt illamåående och 3 barn. Idag känns det mindre kul att vara 3 barns mamma faktsikt. Men det är inte så mkt att göra åt saken. Får väl ringa Martin om det blir så att jag börjar kräkas. Nu blir det soffan nästa!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss