tröttmössan på


Alltså jag säger bara shiiiit vad jag är trött idag och huvudet dunkar av huvudvärk. Halv 7 fick jag upp också. Egentligen ska jag inte klaga, Isabelle matar jag alltid precis när jag ska lägga mig. Sen slår det aldrig fel, hon vaknar bara en gång på natten (oftaste iaf) och då ALLTID mellan 02.45-03.15 där nånstans sen sover hon till 7 tiden. Men sen är det inte ofta man får sova mkt längre än 7 iaf. Och nu denna vecka jobbar Martin förmiddag. Så jag kan inte få sova lite längre förens till helgen.

Tror jag är trött för det var mkt sista tiden. Jag känner mig eländig och FET! Har varit dåligt med pengar denna månaden. Varför ska nyttig mat som grönsaker och sånt vara så dyrt!? Nu vid löning ska jag köra igång med vikten en gång för alla..! Blir så oerhört less på allt med pappa också. Fick ett mail igår. Skrev ett tillbaka. Allt hur jag känner angående, hur han beter sig och vad jag känner om hans sambo osv osv. Tror jag fick med och ut allt hur jag känner. Men jag förväntar mig faktisktinte att han ska första ändå...

Fint väder idag hur som helst... Klar blå himmel!
Jag tänkte ut med barnen efter frukost till lekparken.
Man får passa på det lilla som är kvar som man får se av solen.   

Vad ska ni göra idag!?

Postat av: Johanna

Visst är det underbart att 2an kommer den 18e och 3an i november. :D

 2009-09-07     11:45:00     http://familjenkorb.blogg.se/
Postat av: anette

Klart de gör! =)

Du har ju fixat de förr..

 2009-09-07     15:11:02     http://min.blogg.se/
Postat av: Jossan

Jag va också tokigt trött idag. Höll på att somna när jag matade Charlie i fåtöljen mitt på dagen. Men det va bara att vakna till och bita ihop. Nu blir det sängen tidigt ikväll!!!

 2009-09-07     20:43:07     http://josefinloof.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss