Söndag


Vaknade för en timme sen. Tack ungar.. äntligen sovmorgon! ;) Kan bero på att dom kanske fick vara uppe lite längre än vanligt igår + att nu har det börjat bli mörkare på mornarna.

Var så skönkt att komma ut i skogen igår. Det tyckte ungarna med. Men det blev dåligt med svamp. Det var många där mitt ute i skogen som säkert redan hade tagit dom som fanns. Så vi började plocka blåbär istället. Blev en hel del så vi åkte hem och lagade mat och slängde in en blåbärspaj i ugnen. Sen kikade vi på ensam mamma söker. Jag missade det avsnittet så jag blev glad att det gick repris :). Sen kikade vi på en film: The Haunting in  Connecticut. Höll mig vaken heeela filmen *kors i taket! ;) Sen var det läggdax. Tack för en trevlig dag ihop syster & Thias! Får se vad vi ska hitta på idag då ;)

Igår fick jag underbart roligt besked. Min kompis Mervi håller på att utbilda sig till Make Up artist, och kommer vara klar med utbildningen fram tills jag och Martin ska gifta oss. Så hon har erbjudit sig att sminka mig den stora dagen. Plus att hon kommer ställa upp att fota oss under själva vigseln. Super super gulligt av henne! Kan ju vara kul att ha riktigt fina bilder, när man gifter sig. Och hon har sån himlans schyst kamera, och är så himla duktig på att fota! Kostar ju hur mkt som helst om man ska anlita en yrkes fotograf. Så jag känner mig jätte glad och tacksam att hon vill/kan ställa upp! Du är BÄST gums! :)

Nu ska jag göra frukost, men innan ska jag slänga i mig en voltaren och 2 alvedon. Har ont vid snittet där idag. Hade ju Isabelle i bärselen igår. Och böjde mig ner en massa innan nån annan tog över vilket gjorde att jag måste "retat upp" där snittet är. Kanske inte är helt 100 läkt ännu för idag känns det typ som någon sparkat mig i magen precis där iaf. Sen efter ska jag klippa min bror som är på toook för långhårig!

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss