Sjuk

Jag är verkligen skit hängig. Känns som nån har typ krockat en bil rätt in i mig eller något!! Ont i hela kroppen, slem i halsen osv osv. Fick trycka i mig alvedon i morse och masa mig ner till BVC oför att få vaccination och läkar kontroll idag efter 3 avbokade ggr pga av att vi vart sjuka här hemma. Allt gick bra.  Isabelle växer så det knakar. 60 cm lång och 6290 gram nu. Och idag blir hon 3 månader våran lilla älskling.

Efteråt fick vi upp på leksaks affären inför morgondagen då våran lill prins Hampus blir 2 år. Blev största lådan Lego då det är det som är roligast för honom just nu i hans tycke + den största lego plattan. 608:- kronor fattigare gick vi därifrån. Herregud vad det ska vara dyrt för några bygg klossar i plast! Men sen håller dom ju typ FÖRALLTID oxå! Sen till apoteket för att inhandla alvedon till Isabelle utifall att hon kommer reagera på sprutan. Det har både Hampus och Filippa gjort så det skulle inte förvåna mig.

Sen åkte vi hem. Och jag intog soffan. Men inte är det lätt att försöka vara sjuk i ett hem med 3 små barn. Nu ligger dom iaf och jag ska vila framför tv:n. Martin är iväg med syster och Matte för att handla tårtskaer och lite fika tills imorgon. Även om det inte kommer nån pga att jag är sjuk just imorn så ska det självklart firas här iaf, sjuka eller ej. Får bli en liten tårtbit för min del trots att jag bantar. Har för övrigt klarat gå ner 0,5 kg på 2 dagar utan träning. Så det går rätt stabilt neråt måste jag säga. Jag är stolt över mig själv!

Nee nu är det soffan nästa jag håller på att frysa ihjääääl!

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss