Orbitrek Elite


Idag har vi lite städdag här hemma för att hålla efter. Martin är hemma från jobbet idag med för att han är lite dålig i magen ännu. Och dom vågar inte ha honom på jobbet när han är så. Jag har ringt runt på morgonen och jagat efter en Orbitrek. Vill ha en Elite eftersom dom är lite nyare. Har hittat en som vi ska åka och hämta imorgon förmiddag. Blir en liten Roadtrip till Bålsta trakterna. 



Ska bli så skönt att komma igång igen. Martin hjälpte mig att ta bilder på mig idag. Ingen kul syn alls när man ser det från annan synvinkel än när man bara tittar ner på sig själv. Men kul att se för och efterbilder sen  hur som helst. Då kan man se tillbaka när man har en svacka och aldrig tillåta sig bli sån hära igen... ALDRiG! Bara för att man är 3 barns mamma behöver man inte bli fet och ful.  

Nu ska jag fortsätta här hemma med att vika bort lite tvätt.

Hey Hopp!

Postat av: sara

Glöm aldrig ditt fina hjärta

 2009-09-17     13:23:46     http://crazyinside.devote.se
Postat av: Therese

hittade en bortskänkes annars Platinum23635953.htm?ca=11&w=1" rel="nofollow">http://www.blocket.se/stockholm/OrbitrekPlatinum23635953.htm?ca=11&w=1

 2009-09-17     13:24:30     http://thessia.blogg.se/
Postat av: angelica

vad kul att du äntligen ska införskaffa dig en cross trainer :) glad för din skull :) världens bästa mamma till otroligt fina barn. hoppas ni kommer ner snart det vore jätte kul :)

kram från oss

 2009-09-17     20:29:16
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss