Nån som vill köpa 2 barn av mig *hehe*

Idag har vart en riktigt terror dag. Båda 2 har hållt på med allt som dom inte får. Man har inte ens kunnat gå ut ur ett rum förens dom är och pillar på saker som din INTE får! Filippa har mest bara flamsat runt och skitit fullständigt i vad man säger *ghaaaa* Jag har vart arg!! Nu ligger dom i säng för dom har inte sovit sen i morse.

Imorn blir det bio klockan 12.30 på Heron, jag och Martin. Flickan som lekte med elden. Och en god lunch innan. Syrran tar barnen sålänge så snällt så vi får komma iväg och hitta på nåt. SEn ska vi hem.Martin hade glömt att hans bror skulle komma upp i helgen så han kommer iaf förbi sen i morgon och jag funderar på om jag inte ska sticka på den där inflyttningsfesten trots allt. Det går ju ingen nöd nu på Martin när hans lillebror ändå kommer vara här. Kan ju vara kul för dom att umgås utan mig med. Ja vi får se.

Nu måste jag ta barn nr. 3 som precis började med sitt dagliga "kvälls gnäll" som jag kallar det.

Ha en trevlig kväll!

Postat av: Therese

Du är utmanad!

 2009-09-26     22:06:38     http://thessia.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss