Lördag

Idag har jag börjat med min medicin. Går bra än sålänge inga direkt biverkningar förutom att jag blir mätt skit snabbt! Tog 20 minuter på min Orbitrek i morse. Säger bara: Oh my good vilken dålig kondition jag har. Prommisar släng er i väggen!! Orkade 20 minuter trots allt men med säkert 5 pauser *hehe* Syrran höll på att skratta ihjäl sig när dom kom förbi. Hade rosa strumpor, träningsskor, turkosa skjorts, och min hårfärgningströja eftersom jag passade på att färga utväxten och hade i det medans jag tränade. Barnen stod och dansa till musiken jag hade på *hehe* Måste vart en syn. Ska ta en 20 minutre till sen ikväll när barnen har lagt sig tänkte jag.

Idag till frukost blev det en omelett på 2 ägg och en burk makrill i tomåtås. Och till lunch har jag nyss ätit det jag kunde få i mig. Rökta kalkonskivor, sallad, gurka, gul paprika och kokt broccoli. Får se vad det blir till middag hittade ett spännade GI recept på lax och nån gurkröra med creime fraishe, med rivet citronskal i i en tidning lät super smarrigt.

Hampus sover en liten stund nu, sen ska jag ta med barnen ut. Är ju så fint väde.r Får se om det blir Torekäll berget, för när syster och Matte kom förbi så var det meningen att vi skulle upp dit. Dom ringde och fråga om vi skulle haka på. Men helt plötsligt skulle dom iväg på kalas hos en av Mattes jobbar kompisar som fyllde år igår. Så vi skulle ta det i morgon istället. Får se om jag går upp dit själv med små glinen är inte så jätte långt härifrån trots allt!

Min älskling kommer inte hem förens ikväll! *bwäää* Har är och jobbar hos mormor och tjänar lite extra pengar till oss. Han eh så duktig! 

Ne ska fixa lite i köket sen ska vi väl utgå härifrån.

Hey sålänge!

Postat av: Johanna

Tack gumman! :D

 2009-09-19     22:47:54     http://familjenkorb.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss