Lite små brådis


Igår var jag en sväng på stan med syrran och barnen och införskaffade mig 3 tröjor. Plus en höst overall till Isabelle, mössa, och små kanon söta toffel/skor. Ska lägga upp bild sen för nu har jag lite bråttom. Vaknade för en timme sen. Har gett barnen fruskost och hunnit träna iaf 15 minuter. Kör en runda på den sen ikväll igen för nu ska jag ta en dusch, sen klä på barnen och lämna på dagis. Idag fick dom gå 9.30-14.30 istället för 9-14, för när jag lämnat dom ska jag och Bellan promenera bort till syrran för min andra syster och hennes barn + våran mamsing kommer på besök. *skoj skoj* Skriver igen lite senare! 

Hej sålänge!!

Postat av: madde

vilken snygg blogg, skulle också vilja ha, du e så duktig. tycker det e så kul att läsa din blogg, H/madde Rocky

 2009-09-22     11:26:27     http://rockypocky.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss