illa.. jag mår illa!


Har haft städ dag hela dagen. Så nu är det super rent och skönt här hemma. Mår dock skiiit illa. Har gjort hela dagen nu. Bad syrran köpa ett graviditets test när dom var ute och åkte. Tänkte att även om vi skyddat oss så vet man aldrig. Jag har ju inte fått tillbaka min mens ännu. Men det var som jag trodde. Icke gravid. Tackolov. Här blir det INGA fler barn. Även om jag älskar dom så räcker det gott och väl med 3 st!  Martin har tid nu i slutet av månaden för att prata med kurator som man måste göra innan man ska sterilisera sig. Sen ska han göra det och jag slipper gå och vara orolig för att bli gravid. Hoppas inte att jag ska bli spy sjuk nu bara.

Har kikat igenom folks bloggar lite och ska slänga mig på soffan och slappa. Filippa har syster och dom snott hem tills i morgon. Hampe ligger i våran säng och kikar på Pippi Långstrump. Isabelle sitter här och kikar i mitt knä. Hon börjar bli så stor våran lilla tjej! Fattar inte vart tiden tar vägen...

Postat av: Jossan

Ammar du fortfarande? Man brukar väl inte få tillbaka mensen förrän man slutar amma för det mesta. Jag har inte heller fått tillbaka min i alla fall =)

 2009-09-13     20:24:29     http://josefinloof.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss