Höst depp?


Känner mig inte på top idag alls. Har känt mig lite nere och lixom ledsen några dagar nu men vet inte riktigt varför. Kan ju bli så ibland, men det är ju inte så kul hur som helst. Var hos vårdcentralen idag. Hon skicka mig vidare till nåt som hette hälso enheten, så jag ska få en remiss dit i brevlådan. Frågade hur hon tänkte att jag skulle ha tid att gå dit. Det är tydligen en massa möten med andra överviktiga. Som sagt hur och när ska jag ha tid att komma iväg dit, med 3 små barn och en sambo som jobbar skift? Skriver sen igen ... Ska fixa det sista här hemma innan Martin kommer hem med småttingarna från dagis.

Postat av: Jossan

Hej!



Usch, inte roligt att inte må helt hundra :-( Det är ju vanligt att må så efter att man fått barn, även om du inte gjort det när du fick dina andra barn så kan det ju komma nu.



Här fick jag svara på en massa frågor någon/några månader efter förlossningen på bvc ang deppighet och så.



Hoppas du snart mår bättre.



Jätte fint har du fått här inne på bloggen tycker jag och din skrutta är ju alldeles för bedårande!



Kram kram

 2009-09-02     09:55:19     http://www.jozzan.bloggspace.se
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss