This is my last goodbye!

Har hänt mkt sista veckan.
Både jätteroliga och hur tråkiga saker som helst.
Därför har jag inte haft tid och lust att blogga.
Har inte mått riktigt bra.




Tisdag kväll delade jag och Martin på lite vin. Sen kom min barndoms kompis förbi framåt kvällen. Var skiitkul att träffas, var nästan ett år nu sen sist om jag inte minns fel. Prata massa minnen och allmänt bara skit *hehe* om allt och inget och det blev rätt sent. Men det var bara upp med tuppen när barnen vaknade som vanligt. Klockan 9 skulle dom vara på dagis. Och vi åkte alla 3 till Max för frukost, vid halv 11 tiden. *illa* Men så gott när man var lite små bakis. Sen skjutsade vi D till tåget. Och vi åkte hem och kikade på film. Kikade på män som hatar kvinnor. Är så olika vad folk tycker om den men personligen tyckte jag den var riktigt BRA!

Igår var barnen på dagis, och jag syrran och "Bella" och Martin åkte till Ica Maxi för att köpa hårfärg till syster som har färgat överhåret blondt (gult)*fnissar* eller hur syrran ;) SEn tog vi en sväng för att visa runt henne här i Södertälje och även kika på 2 områden där vi ansökt om större lägenhet.  Sen skjutasde vi hem syrran, och hämtade barnen och åkte hem till syster med barnen. 

Hade missat 2 samtal från våran pappa. Har vart mkt tråkigheter med honom nu sista åren. Sen han träffade sin nya sambo. Ingen känner igen honom längre och han skiter mer eller mindre i oss 5 barn. Jag ringde upp honom och det blev ett samtal som slutade med att jag kände att det får vara NOG nu! Jag grät allt bara rann ur mig. Jag grät så jag skakade! Orkar, vill och kan bara inte ta detta längre. Så tyvärr kommer jag inte ha nån mer kontakt med honom innan och om han någonsin kommer fatta vad det är han gör mot oss. Väljer ett riktigt psykfall framför oss.  Hon tar mitt i vårt samtal luren från honom. Skriker på mig och säger att jag ska fan inte lägga mig i deras familje liv. Det hon inte fattar är att VI barn oxå är en del av iaf hans familj!! Vare sig hon vill eller inte.

Pappa: Jag är glad att jag ens hade någonstans att få bo när hon slängde ut mig från er. Och hon påstod att det hade försvunnit ett par strumpor och en sax ur erat hem när jag bodde hos er för många år sen. Pappa du hör väl själv! Och jag är glad att jag själv valde och orkade att ta mig ur all skit som sen kom efter. Du vet vad jag pratar om! 

Min lillebror som bara är 14 år får tex bara komma dit på deras BESTÄMDA tider annars får han inte... Men nu ska dom få leva sitt liv iaf ifred från mig och min familj. Bägaren är full, måttet är rågat, osv. osv... Tror även några av mina andra syskon kommer göra precis som jag. Är så ledsen, arg och frustrerad. Hon har försört våran pappa. En pappa som alltid funnits där i vått och torrt, till att inte bry sig alls. Inte om oss eller sina barnbarn. Medans hennes barnbarn är hos dom var och varannan dag. Och förklaringen till detta är att hans sambo bara har en son och då endast 2 barnbarn och då borde vi förstå hur hon känner, att det är det enda hon har.

Dom lever i nån slags bubbla eller låtsasvärld i mitt tycke. Och det gör så ont i hjärtat. Snart ska vi ha dop för Isabelle och han kommer inte ens finnas där, jag kommer inte bjuda dom. Lika bra att det är såhär...

Pappa när du förr eller senare vaknar upp och upptäcker hur sjuk hon faktiskt är och att allt har runnit dig ur händerna. Du kommer stå ensam kvar. Var det värt allt det här då? Alla som känner dig pappa, även dina egna syskon fattar inte vad som hänt med dig. Som sagt den Lelle vi känner han finns inte mer. Tidigare ibland har man sett små ljusglimtar av dig. Men inte ens dom finns längre. Hejdå pappa och tack för den tiden då du var DU! Jag älskar dig men jag vill kan och orkar inte mer!

Nu ska jag göra frukost till barnen, bädda, dammsuga, duscha. Iväg och handla lite frukost saker. Och nässpray och näsdroppar till mig och Isabelle som är snorig. Sen ska jag hem till syrran och äta lite mat. Fixa ordning oss för att sen åka in till Stockholm till en annan barndoms kompis och ta några öl. Ska bli så kul. Nåt roligt i allt detta tråkiga! Ser fram emot kvällen. Ska ta  tåget hem sen fråmåt natten. Så man lär vara lagom seg imorgon. Min bror kommer hit över helgen oxå. Martin ska hämta honom vid tåget klockan halv 5. Sen när dom nattat barnen ska dom väl göra det som dom är bäst på.. Hehe. Nörda sig framför World Of Warcraft!

........................................................................................................................

Jag älskar dig syrran!
Min fina, bästa, helt underbara syster!
We are the best, fuck the rest!




Och mina ÄLSKADE barn!!
Ni ska och kommer aldrig få känna så som jag gör nu.
Ni ska veta att jag och eran pappa kommer att finnas för er:
 När som helst, var som helst, och hur som helst.
Vad som än händer i livet så ÄLSKAR vi er!!


På återseende!

Postat av: Jossan

Jag tycker att vi kan samla ihop till ett party hemma hos dig i vår =)

 2009-09-04     10:52:13     http://josefinloof.blogg.se/
Postat av: Elin

Har ni inte precis flyttat?

 2009-09-04     13:08:46
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss