Hej!

Här var det inte uppdaterat på ett par dagar. Jag har blivit sjukoch har legat i sängen typ nästan hela dagen idag... men har hunnit vara iväg på lite mys med Martin. Bio i lördags flickan som lekte med elden. Verkligen hur bra som helst!! Sen gick vi en runda i skärholmen centrum och åt där innan jag åkte hem och gjorde iordning mig inför inflyttningsfesten på kvällen, som var super trevlig! Var dock väldigt blanda ålders kompott, mellan 17-45 år men det funka iaf. Var skitroliga folk där så. Glömde bort att jag hade kameran med mig men några bilder blev det iaf.

















Nu ligger barnen och jag ska  lägga mig igen och se en film.

Hej sålänge!

Postat av: Anonym

roligt att du vill va me =) allt bra med dig?

 2009-09-28     19:22:24     http://designbyjessica.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss