Godkväll

Sitter här och poppar Svenne-Banan på nya högtalarna till datan. Äntligen! Hatar att ha vart utan ljud 2 veckor nu typ. Har vart iväg hela dagen kom hem här vid 20.30 tiden. Filippa har vart hos syrran hela dagen. Skönt för henne för dom hade vart ute nästan hela dagen medans vi körde vilse när vi skulle hämta min träningsmaskin. GPS i all sin ära. Men det kunde ju vara  bra om den visa en rätt väg.. *hehe*  

Till råga på allt var det köer till förbannelse både här och där ( fattar dom som åker buss,pendel osv. ) Så allt har tagit sin lilla tid. Vart runt och kikat lite i affärer efter. Media Markt och lite annat. Sen åkte vi hem och lastade av här hemma, och jag hämtade min plånbok och vi åkte ner till apoteket för att hämta ut min medicin och jag köpte även näsdroppar till min snörvliga lilla bebis prinsessa, och ny miniderm (baby hudkräm), inotyol salva, och alcogel. Sen åkte vi till syrran och dom och hämtade Filippa och åt pizza tillsammans med dom. Vad säger man.. sista skitmåltiden på braaa länge nu.

Fast det känns inte som nån direkt förlust. Imorn börjar allvaret! Fnissade på apoteket när han som gav medicinen till mig sa att jag MÅSTE ta den på morgonen, man har en förmåga att kunna bli pigg och tar jag den för sent så kan det bli så att jag kommer få svårt att somna. Ska bli spännande att se hur biverkningarna är på mig.. Man kan tydligen bli skit torr i munnen. Men det fanns det saker till, alltså salivmedel/tabletter. Skulle komma ner om det blev att jag blev jätte torr. Återkommer om vidare info.

Sen efter syrran och dom tog vi en snabbhandling på Ica Maxi. Behövde göra det nu ikväll, eftersom imorgon och söndag kommer Martin åka till mormor och jobba lite där och hjälpa dom med saker som ska göras på deras tomt. Glömde ägg som jag ska ha till frukost  *grrr* Får ta med ungarna på en prommis imorgon om det inte eh så att Martin kanske orkar åka dit innan han drar iväg. Han skulle vara där vid 10 tiden.

När vi kom hem här ikväll var det bara att borsta tänderna på små glinen och natta dom. Tror inte det tog mer än 2 minuter sen sov dom. Även jag börjar bli helt slut nu efter dagen. Så jag tror jag ska slita med Martin in i sovrummet och se en film. Fast kom på att det kanske är nåt bra på tv:n. Har nämligen köpt en 10 m antenn kabel så vi ska kunna se tv i sängen. Äntligen! Älskar att somna framför tv:n. Har för vana att även om jag vet att jag kommer somna inom 2 minuter så måste jag se på något tills dess. *hehe*

Jaja nu blir det mest massa tråkigt skrivet. Är nog trött i huvet. Återkommer imorgon, förhoppningsvis piggare!

Godnattis på er allihopa!

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss