Godmorgon!


Igår var barnen på dagis och jag fixade och donade här hemma. Martin slutade klockan 14.30. Då sjutsade vi barnen till syrran och åkte ner på stan för att kolla lite ringar och storlek och så inför vigseln. Sen åkte vi och käkade en snabbis innan vi åkte och hämtade dom igen.

Men var skönt att bara vara jag och Martin en stund även om vi inte gjorde något speciellt. Blev supersmarrig middag för min del! En kycklingspett sallad hette det. Med tsatsika till. Mmm. Kan lätt leva sähär utan massa pasta,ris,potatis, pommes osv. Är så mkt godare med det gröna! Vikten går neråt sakta men säkert. Kommer väga och mäta in mig varje måndag, och skriva på min viktblogg. Vet att det hänt en hel del på måttbandet oxå. Så kul. Blev ingen träning igår alls dock, för jag kände mig snorig. Men idag är det bättre, så jag ska ta mig en sväng på Orbitreken tänkte jag. Martin stack precis iväg för att jobba lite hos mormor. Han åkte lite tidigare idag så han ska komma hem i någorlunda bra tid!

Imorgon blir det bio besök för oss. Och middag på dagen. För sen kommer Martins bror upp från Skåne och hälsar på, så det blir ingen inflyttningsfest i helgen. Men det känns lite skit samma ändå. Kan vara skönt att inte vara bakis när vi ska på barnbasaren. Therese: Du kan väl hänga med oss!?

Nu hojtar lill sessan från sovrummet och vill upp.
Och Hampus vill ha frukost!

Postat av: Johanna

hihi nope vill väga under 70 innan vi börjar me sånt :p

 2009-09-25     18:14:26     http://familjenkorb.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss