Onsdag


Igår gick jag och Isabelle hem till syster Sara och umgicks med henne och min andra syster + hennes 2 små sötisar och våran mamma som kom på besök. Var jätte trevligt. Vid 14.15 tiden lånade jag och mamma Elins (syrrans) bil och hämtade barnen på dagis, och åkte tillbaka hem till Sara. Sen kom Martin dit efter jobbet och vi var där en stund. Sen tog Martin, Hampus och Filippa bilen hem och jag tog Isabelle i vagnen och tog en rask promenix hemåt. Var helt genonblöt av svett när jag kom hem *hehe* Så sköönt! Har gått ner 3 kg nu på 5 dygn.

Ska ge barnen frukost nu sen sen dagis och hem och träna. Tänkte försöka orka en 30 minutare idag på Orbitreken och köra lite hantlar. Köpte 2 st 2 kg:s häromdagen ;). Sen ska jag ta en dusch och sen slänga i lite tvätt i maskinen, och ta fram dammsugaren och dammhinken.

Hej sålänge!

Postat av: Johanna

Nope, men antar att du gillar den ;p

 2009-09-23     11:31:42     http://familjenkorb.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss