Ändrade planer


Blev ingen träning på Orbitreken utan jag ringde istället syrran och fick äntligen med henne på  en prommis ;) efter att jag lämnat barnen på dagis klockan 9. Blev en runda på 1 timme & 40 minuter. Skönt sätt att börja dagen på! Sen gick jag in på Ica och köpte en halv grillad kyckling som jag hade till lunch, tillsammans med keso och rödlök. Och min röra som jag gjorde igår på: purjolök, riven gurka och creim fraishe och svart peppar.
Orkade bara hälften sen var jag propp mätt.

Sen började jag fixa här hemma plocka iordning och dammsugade osv. Sen satt jag och lyssnade på lite musik på youtube innan det var dax att hämta på dagis. Tycker jag hunnit med mkt idag på dom 5 timmarna som dom var där. Hållt på med att tvätta bort all tvätt i badrummet. Blir nog iaf 3 maskiner körda idag sen ska det väl vara borta.

Hmm funderar på hur jag ska göra i helgen. På lördag är jag bjuden på inflyttningsfest hos en barndomskompis  som jag är skitsugen att gå på. Det är lixom inte ofta jag gör något överhuvud taget. Den är på lördag. Och på söndag är det barnbasar som jag oxå vill gå på. Sen vill Martin att vi klämmer in en bio och ett middagsbesök, helst på lördag oxå. Kanske kan sticka på festen på lördag, sen åka på barnbasaren på förmiddagen på söndag med syrran och sen dra iväg och käka och gå på bio med Martin. Syster Sara ska ha barnen då över dagen då medans vi är iväg. Känns bara som det blir sura miner om jag hittar på nåt utan Martin, därför tog han upp när jag sa det att vi kunde iväg på bio och det där istället. Hmm.. Ja ja jag får klura vidare på det där. Och kanske skita i festen för husefridens skull.



Nu ska jag strax börja med lite middag. Martin är säkert hungrig när han kommer hem. Han skulle bara skjutsa syrran till affären nu efter jobbet sen kommer han. Slutar vid halv 3, sen hade  dom nåt möte så han borde komma här om en stund.

Tjingeling!

Postat av: Therese

Jag vill också på barnbasaren =)

 2009-09-24     07:49:47     http://thessia.blogg.se/
Postat av: angelica

kan du inte ta med martin då? klart han får sura miner han vill ju vara med sin underbara :)

 2009-09-24     08:18:54
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss