phuu..

Vilken dag. Idag har det vart fullt ös på min två små guldklimpar. Och jag har haft huvudvärk så det har kännts som att huvudet ska sprängas i bitar vilken stund som helst. Martin han jobbar kväll. Men nu har barnen precis kommit i säng iaf. Dom var jätte trötta nu vid 6. Dom brukar egentligen lägga sig vid 7 tiden. Och det skulle klockan varit om man inte ställt om till vintertid igår. Så det tar nog några dagar innan dom vant sig den där timmen på kvällen mer eller mindre märks direkt på dom.

Nu börjar det dra ihop sig till dagen D och jag sitter och kikar runt på dessa klänningar till förbannelse. Vet inte om jag ska beställa via nätet eller om jag ska fortsätta att spana runt i affärer.. hmm. Det svåraste är ju att man inte kan prova. Dom kan ju se helt annorlunda ut på bild än mot i verkligheten hur det sitter på en själv.

Så mkt att planera och fixa och dona med inför en vigsel. Man blir helt snurrig i huvudet. Martins kläder och så är i princip klart. Men till mig:

* hindersprövning (färdigt)
*val av efternamn(färdigt)
* Ring (färdigt)
* Klänning
* Skor (färdigt) 
* Träff med vigsel förättaren
* Bestämma vart vi ska äta efter vigseln
* Underkläder
* Badkläder till när vi ska på SPA:t

... och säker något mer som jag inte kommer på just nu.

Sen ska vi ju prata om när vi träffar vigselförättaren här inom kort hur vi vill ha våran cermoni. Och jag känner bara ... ingen aning hur det går till när man gifter sig borgligt. Ska man bara hej hopp nu är ni man och hustru eller hur går det till egentligen. Ska bli skönt att inte ha värsta predikan om gud och osv osv iaf för det känns så inte jag/vi, även om det är jättefint/vackert vid en kyrklig  vigsel. Nån som har erfarenhet hur det går till vid en borglig vigsel? Letade runt lite nu och hittade detta:

http://www.borgerligvigsel.se/personlig+ceremoni/



Postat av: Soya

Det måste ju finnas flera brud och bal-affärer som både säljer och hyr ut omkring där du bor?

 2009-10-26     18:26:08     http://soyasblogg.se
Postat av: Anonym

Isabelles födelsenr är ganska fel i headern va? ;)

 2009-10-26     19:11:42
Postat av: Soya

2400kr har jag för mig :)

 2009-10-26     19:12:03     http://soyasblogg.se
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss