veckans bubblare

Det gick jätte bra på dagis idag med. Barnen verkar tycka bättre om detta. Så skönt! Dom gick till 12 idag och åt där. Sen gick vi hem, Hampus sov middag och Filippa och jag satte oss med ett uppdrag tills imorgon som dom ska ha på dagis. Fick en tavelram. Där i ska det sitta kort på nära och kära som barnen ska ha på en vägg där på dagiset.  Såhär blev slut resultatet:

 



Detta är inget personligt mot någon och jag är ingen sur människa i vanliga fall... meen jag tror att min trötthet och min väntade lingonvecka gör sig påmint för mig för att man blir så less på människor i allmänhet ibland. Eller så är det bara att man blir allmänt less på folk som verkligen måste bråka med varann och tycka saker om allt möjligt. Om folk bara gjorde som ordspråket: Sköt sig själv och skit i andra så skulle världen bli en mycket bättre plats. Kan visst tycka saker själv ibland. Men jag söker verkligen inte efter intriger som vissa bara måste göra. Såna som måste trycka ner andra för att må bra själv. Tycker man ska se till sig själv och hur man är innan man måste öppna munnen om andra, speciellt när det eh någon man aldrig någonsin träffat. Såå... nog om det...

Nu ska jag snart lägga barnen sen tänkte jag ta mig en kvälls prommis.

På återseende!

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss