Torsdag

Igår gick jag och Katja vid 11.30 våran runda + handlade lite på Ica Maxi.. Sen gick jag hem och satte mig lite med en blogg design till mig själv. Ni ser kanske att det eh ny header? Men jag har fått andra idèer så det kanske inte blir denna trots allt. Är bara svårt att få tiden att räcka till med att fixa den *hehe* Prommisar, hemmet, barn , sambo och ja u name it.

Inhandlade ett paket Nutrilett igår. Så igår kväll fixade jag en liten äppelpaj till mig och Martin. Har kört strikt nu utan en bit godis på hela tiden så jag tyckte jag var värd det innan jag kör igång med Nutriletten idag. Ställde mig på vågen idag. Bara något kg kvar nu sen har jag gått ner 10 kg. Sen 9 november. Men med tanke på att jag låg sjuk 3 veckor och åt massa skit mat, godis, osv så tycker jag att det är bra.

Nu måste jag stoppa Filippa i duschen sen är det frukost dax, och sen dagis. Idag är det sista dagen för barnen på detta dagis. På måndag är det inskolning på det nya där borta dit vi flyttar om några veckor. På tal om flytt är det hög tid att börja packa... iaf sånt som man inte andvänder som bara ligger i skåpen och skrotar.


Runt halv 10 kommer Katja hit idag.
Jag ska klippa hennes toppar.
Sen ska vi går prommis! ;)

Hej sålänge!

Postat av: Linda

Jag kan ju ses när som hellst, Men ni bara promenerar hela tin hahha :D

 2009-11-12     16:28:23     http://lindahh.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss