Snopet...

Blidde ingen spiral insatt idag. När jag kom dit bad hon sa hemskt mkt om ursäkt då hon räknat fel på hur många månader sen jag fick Isabelle. Man får tydligen inte efter ett snitt sätta in en sån spiral pga av att man ska vara 100% färdigläkt där inne fören efter 6 månaden. Så vi bokade ny tid om en månad. Spiralen får läggas uppe i ett skåp nu tills dess.

Efter BM gick jag och hyrde filmer och väntade på att Martin skulle komma ner med barnen till stan. Dom har nämligen vaccinaerat sig både 2, inte ett ljud och hur duktiga som heslt båda två.

 

Får se nu om dom får biverkningar eller ej.
Höns mamma som man är har jag laddat upp med
 alvedon, vitt bröd, och blåbärsoppa! ;)

Nee nu ska jag se film med min darling!

Natti natt!

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss