Sluta blogga...?

Vet inte om jag ska sluta blogga.
Tycker det är så skönt att skriva av mig.
Men det känns knappt som tiden räcker till. Hmm...
Ja får klura på det...



Klockan hemma är i skrivande stund klockan halv 9 och här hemma spelas Rap Das Armas ( Rapapapapa Låten) på hög volym enligt vår lilla sötnos till sons önskemål, som står och dansar.






Igår när jag lämnat barnen på dagis gick jag över till fröken Mervi för att bli prov Make Up:ad. Blev kanon! Klockan halv 9-9 imorgon bitti kommer hon vara på plats här hemma och Make:a mig för att sen följa med och fota själva vigseln åt oss. Så snällt att folk ställer upp som dom gör med allt, barnvakt och allt annat för att få våran dag så bra som möjligt. Tusen kramar till er!

Efter att vi hämtat barnen på dagis igår. Så var det hem och städa. Sen när det var färdigt så stack jag och syrran och Mattias iväg på en stor handling på Willys. Så nu är det prroppfullt i alla skåp/kyl/frys. Skönt nu när min kära svärmor kommer upp till oss idag från Skåne så slipper man tänka på det sen. Jag kunde bara inte låta bli en ölkorv igår kväll och några pepparkakor och en vört bröd macka med ost på till kvällen, snart är det juuul!

Idag är det det sista som ska fixas:

* Ta en prommis och samtidigt hämta paket
 på olika ställen med kläder till Filippa från Tradera.
(idag får jag förena nytta med nöje)

* Klippa Martin

* Packa resväskan

* Färga utväxten i mitt hår

* Sy i clips i löshåret

* Hämta svärmor vid tåget klockan 19.

Sen känns det som vi är på banan!



*Ihhh*
imorgon smäller det. Är super lycklig! <3


                                                                                                                                                                                                               

                       


GRATTiS till Mattias som fyller år idag!!
STOR KRAM till DIG!

Postat av: emma

Det kommer att gå jätte bra för er imorrn :) Är jätte glad för eran skull. Stort lycka till. Lägg in lite bilder från vigseln senare :)

 2009-11-27     15:52:20     http://emmavatto.blogspot.com
Postat av: Jossan

NEJ inte sluta blogga :-( Jag vill att du fortsätter även om du inte uppdaterar ofta.. Men du bestämmer själv såklart ;-)



Hoppas ni får en alldeles underbar dag idag på eran bröllopsdag :-)



Kram kram Jossan

 2009-11-28     11:34:10     http://www.jozzan.bloggspace.se
Postat av: Jenny S

Är så glad för din skull vännen! Underbart :)

Kram kram

 2009-11-30     11:22:21
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss