Sjukling och hjälp med bloggdesign.


Kom knappt upp ur sängen imorse. Kände mig sååå seg men sen fatta jag varför. Jag var supervarm och badade i svett (iugh) = feber. Mitt i inskolningen! *suck* Är iofs "lingon vecka" på G, ibland kan jag få feber utav det. Hur som helst så skulle Martin köpa Panodil eller nåt sånt så hoppas jag att jag är bättre tills imorgon! Är jätte viktigt att dom kommer in i detta nya dagiset på en gång.

Åh kom på i morse att herregud om 1 ½ vecka gifter vi oss. Måste verkligen fixa det sista nu med planeringen. Hur själva sermonin ska utspelas och sådär. Den 24 ska vi träffa våran vigsel förättare och gå igenom detta. Börjar bli lite pirrigt! Hur som helst så dagen efter vigseln, på morgonen när vi vart på SPA, massage osv. Så hade vi inga direkta planer på vad vi skulle göra. Men igår såg jag att Luftslottet som sprängdes. Alltså film nr 3 efter. Män som hatar kvinnor, och Flickan som lekte med elden. Den kommer på bio den 27 november. Så den ska vi se. Kommer ha det så himla bra. Jag verkligen läängtar!


Tänte bara säga om det är nån som är sugen på att få sin bloggdesign fixad.
Tycker personligen det är roligare och läsa en blogg som inte är i "standard" design.
Tar jag endast 100:- för en design. Och självklart blir den efter dina önskemål.

Postat av: Emelie

Nu är vigseln nära =) vad roligt!

 2009-11-18     09:21:39     http://emyc.blogg.se/
Postat av: Linda

Du är så välkommen min sköna.



Krya på dig

kram <3

 2009-11-18     13:24:50     http://lindahh.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss