RIP :(

Har inte haft varken lust eller ork att skriva tidigare idag. För det hände något jätte hemskt igår. Något som inte ska och bara inte borde få hända. Jag och en av mina närmsta vänner hittade hennes mamma avliden i sin lägenhet. Vi åkte dit efter att hennes mammas särbo hade ringde och inte fått tag i henne sen i tisdags.

Hon träffade själv sin mamma senast i onsdags, sen har hon inte heller hört något ifrån henne. Vill inte gå in djupare på detta. Men som det verkar så har hon dött en naturlig död. Förmodligen har hjärtat bara gett upp. Det var en sån hemsk upptäckt. Vi trodde inte, även om vi tänkte tanken när vi åkte dit att det skulle vara så illa som det faktiskt visade sig att det skulle vara. Telnr: 112 direkt. Sen fullt pådrag med ambulans, polis, läkare osv osv. Just nu är vi alla i STOR chock och sorg. Och den stora frågan är VARFÖR och varför just nu!? Det är så himla overkligt och framför allt orättvist. Jag ska stötta dig igenom detta så bra jag bara kan! Känner klumpen i både hjärta och mage och det är nog bara bråk delen av hur du mår och känner. Jag finns här för dig älskade gumman, dag som natt, fast det vet jag att du vet... Nee jag finner verkligen inga ord.

Efter en rätt sömnlös natt så var det upp vid 7 i morse för inskolning på nya dagiset med barnen. Det verkade bra därborta faktiskt så det kändes jätte skönt. Ska gå inskolning 9-12 nu resten av veckan. Nu ska jag laga mat. Sen blir det nog en prommis.

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss