Pust, suck & stön

Men shit dagarna som vart tar fan kål på mig! Traskade iväg idag till Ica Maxi och handlade 3 plastkassar med grejer som jag la under vagnen. Fick knata vidare till Coop för dom hade ingen NAN 2 på Ica. Sen fortsatte jag på vår vanliga runda som vi brukar gå. Upp till Katja för att hämta Filippa. Sen satte jag fart här hemma och röja upp, plocka och dammsuga och vips så var det iordning här med.

Sen tog jag våra hyrfilmer och klädde åter igen på mig och Isabelle ytterkläderna. Traskade ner till stan och lämnade dom. Plus in på systemet för en flaska rött och till apoteket för ett paket alvedon till Martin som är så krasslig den stackarn. Sen gick jag hem igen. Och fick den mumsiga maten serverad. Sen var det bara med barnen i säng. För imorgon ska vi på kalas för barnens kusin Alice som blir 2 år idag GRATTIS mosters sötnos!



Så idag har jag knappt gjort mer än vart på språng. Bra att förena nytta med nöje med tanke på min vikt nedgång om inte annat. ;) Men nu är jag: Trött, sliten, slut. Tog precis ett varmt bad. Och nu ska jag sätta mig och se IDOL som börjar strax och bara pusta ut i soffan med ett glas vin, lär säkert somna i soffan om jag känner mig själv rätt efter en sån hära dag. *hehe*

Ha en mysig kväll allihopa! :D

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss