Måndag morgon

Iförrgår var vi på kalas för Alice.
Var jätte trevligt och Elin hade köpt så fina Hello Kitty tårtor,
som jag glömde ta bild på innan alla mumsade upp dom *hehe*

















Hade fullt upp igår. Det blev först morgon prommis med Katja. Sen gick jag hem för lunch och stor städade här hemma. Behövdes verkligen. Sen åkte Mattias och Martin och hämtade 18 flyttlådor på Ica Maxi, för det är hög tid att börja packa. Vid 18 tog jag och Katja oss en promenad till. Behövde förbi Ica Maxi för att köpa toa papper och lite så. Sen när jag kom hem var det dax för finalen av ensam mamma söker! Helana & Oscar är ju verkligen för söta. Så skönt att dom skiter i folks fördommar. Men ska dom hålla ihop läre det ju bli att hon får ställa upp med åtminstonde en bebis till iaf så Oscar själv får sig en liten egen parvel. Samma med Ulrika och Lasse. Super fina ihop! Även om jag tycker hon verkar vara en sur bulle. *haha*

Idag blir det morgon prommis.Passar på för jag vet inte om Martin ska jobba idag eller ej. Han har fortfarande en heeemsk hosta så jag har sagt åtr honom att bege sig till läkaren. Vi får se hur det blir. Han ligger och sover än så länge. Nu ska jag ge barnen frukost.

Postat av: sandra

Fina bilder :) kan bli litre svårt att ge oskar en bebis som jag läste att hon är steriliserad.

 2009-11-09     13:53:56
Postat av: Linda

Neej det har jag inte, Jag ska till Bm 12e, då ska jag göra det är det sagt.. Men jag vågar inte fan.. Ja är så fruktansvärt spruträdd...



 2009-11-09     14:35:52     http://lindahh.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss