Kalas & köpoäng

Så då var man uppe igen då. Nu blir det frukost sen ska barnen i dushen. Och sen iväg till Norrtälje! Förresten på tal om Norrtälje så ringde jag till Roslags bostäder igår. Kom ihåg att jag registrerat Martin där för länge sen. Så jag ringde dom igår och då har vi tydligen vart registrerade sen 2005, så vi hade rätt mkt poäng. Kul om man får tänkarna på att flytta ditåt i framtiden när det ser bättre ut på "arbets fronten"! Jag har ju alla i min familj där borta förutom pappa så. Syster & Mattias flyttar tillbaka nu förmodligen 1 januari. Och jag saknar mer och mer vissa barndoms vänner. Jaja vi får se hur det blir sen framöver i livet.

Nu måste vi fixa oss! Ha en bra dag! :)

Postat av: Linda

kan ju bara meddela tant att jag numera äger att "köksbord" Så att vi kan dricka kaffe i massor...

PLUS att jag gärna ser att du designar om min blogg en aning, ;) snäll ja är va?



hoppas helgen varit till er belåtenhet, PÖSSS

 2009-11-08     00:49:04     http://lindahh.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss