Godmorgon i stugan

Vaknade för en timme sen. Idag fick Martin upp med kidsen, för det känns som jag sprungit halva natten. Isabelle har vart jätte gnällig av någon andledning. Tänkte klä på mig nu och ta med Isabelle på en prommis innan jag ska förbi Katja, och hämta Filippa. Martin är fortfarande krasslig stackarn. Ligger i soffan och sover. Hampe har med lagt sig precis för att sova lite middag.

Känns så kul. Har snart fått bort 8 kg. Vikten hände det inte så mkt med när jag vart sjuk. Men nu har jag satt fart igen och visst händer det grejer så himla skönt! Jag hoppas på några kilon till tills den 28:e. Ska tillbaka till min läkare på återbesök på måndag vid 11. Får se vad han säger. Har ju ändå nästan 20 kg att gå ner till så.

Idag blir det smördegs bakad fläskfilè med nån Kantarell cantado ost i mitten. Detta görs i ugnen. Inte så väldigt nyttigt kanske, men jag äter ju iofs bara en smarrig sallad till så. Till dom andra blir det hemma gjorda "klyftisar"  till.

Ne lika bra att kila iväg nu medans det är lungt här hemma.

Hey sålänge!

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss