Goder morgon

Martin kom inte hem från akuten igår förens runt 2 tiden och innan dess somnade jag inte trots att jag var helt slut. Martin somnade nästan som en stock när han kom hem men tog en timme inna barnen började grtåta och låta i deras rum så han la sig på soffan och dom i våran säng så man skulle få nån sömn överhuvud taget... trodde jag. Isabelle skulle äta flera ggr under natten bara för det när hon annars bara brukar äta högst en gång. Hampus flängde runt i sängen i sömnen och Filippa väckte mig när jag precis somnat in någorlunda och säger att det är blött i hennes trosor. Första gången sen vi slutade med blöja för snart nåt år sen som hon kissar i sängen. Men som man säger en olycka kommer sällan ensam... ja nåt sånt är väl ordspråket.

Martin blir hemma idag iaf. Han kan inte jobba med sin hand då hans arbete kräver att man arbetar med händerna. Jag måste leta upp föråds nyckeln och ner och hämta upp mitt löshår till vigseln och våran väska som vi ska ha med oss på lördag ska packas. Sen måste jag försöka pcka lite och framför allt komma iväg på en promenad. Har vart skitdåligt nu sista veckan med motion. Men det har varit sååå mkt annat. Inskolning osv.

Imorgon bitti när jag lämnar på dagis ska jag till en tjej kompis för att bli provsminkad nu inför lördagen. Hon ska hjälpa mig med Make Up:en och foto åt oss under vigseln. Så himla snällt!

Chai Latte



Ne nu luktar en liten tjej bajja majja här, så jag får ta tag i det!



PÅ ÅTERSEENDE!

Postat av: linda

Snart är ni man och hustru GUUUD så spännande:)



Lagom till efter det tänkte jag trycka ut den här klumpen så min energi kommer tillbaka sen jävlar, operation bech 2010 visstååååh?

 2009-11-25     22:36:22     http://lindahh.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss