Full fart framåt

Sista 2 dagarna har sett rätt lika ut. Har blivit mkt promenerande. Igår gick vi (jag & Katja) ner på stan för att reklamera min jacka som jag köpte för nån vecka sen som det har gått upp en söm i och så hitta jag ett hål i min ficka. Och sen förbi apoteket till stackars Martin som har jätte ont i halsen så det blev till att inhandla Zyx. Måste nog ringa läkaren nu på morgonen pga av hans hemska hosta!

Hur som helst så hade jag med mig Isabelle som vanligt och Katja hade med sig Leon som var hemma från dagis pga av sin krupp. Mitt i allt kom jag på att jag glömt filmer som egentligen var andledningen till att vi skulle gå ner på stan för att lämna dom. Så vi gick hem. Jag åt och fixade lite här hemma. Sen vid 18 tiden när Katjas man hade kommit hem från jobbet, så kunde han ta barnen och vi kunde ta en sväng till och lämna filmerna. Handlade även till Martin nere på stan. Han hade kännt sig jätte konstig i magen hela dagen så jag inhanlade sjuk i magen mat, som rostbröd och blåbärsoppa och lite så. Tog en liten omväg på hem vägen bara för att det är så himla skönt ute om kvällarna.

Tycker vi är super duktiga!
Så skönt när man är 2 som verkligen vill och kan peppa varann!

Sen när jag kom hem så satte jag mig för att kola vart vi ska ha middagen efter vigseln. Men det lutar åt att det ska bli på Stallmästargården. Är så himla fint där! Nu är det bara lite småfix kvar. Tex att fixa någon som kan köra oss in till stan. Och hämta Martins mamma på eftermiddagen/kvällen när vi är färdiga. Vet inte alls vem man ska höra med. Men det löser sig nog innan det är dax.

Jaja hur som helst så måste jag väcka Filippa nu ( Hampus är redan uppe ) och ge oss frukost. Sen ska jag ner till dagis med dom och gå dagliga prommisen med Katja direkt där vi 9. Sen blir det hem och planera det sista inför vigseln med Martin i lugn och ro medans barnen är på dagis. Måste även boka bord för middagen osv osv. Är hur mkt som helst att tänka på att fixa även om vi inte ska ha nån särskild stor vigsel.



GRATTiS älskling på namsdagen som idag är Martin, och Martina.

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss