Full fart framåt!

OJoj vad man har mkt just nu, hinner knappt med att blogga men man får slinka in ett inlägg när man hinner. Idag vaknade jag 40 minuter efter att jag ställt klockan så det var upp på studs jag duschade barnen och Martin fixade frukost. Sen så gick jag och Hampus & Filippa till dagis. Var med på samlingen sen lämnade jag dom där och gick till syster som hade min mamma och min andra syster plus hennes 2 små knattar på besök. 

Strax innan 12 tog jag och mamma Elins bil och hämtade barnen på dagis. Sen åkte vi hem till oss för att lämna syskonvagnen och hämta upp Isabelle eftersom min älskade make ;) skulle iväg till jobbet till klockan 14. Hjälpte Sara att rensa iordning i deras förråd så dom fick iordning där ute. Och lånade med mig några kartonger hem inför packandet som pågår just nu här hemma. Verkar som vi kommer få tillträde nu redan i början av december.

Barnen har precis lagt sig och jag ska mata Isabelle nu, och sen sätta fart och packa lite. Imorgon ska vi, jag och Martin alltså in till Stora staden ;( = Stockholm och äta lunch med våran vigsel förättare klockan 12. Så syster ska hämta barnen på dagis så ska jag dit och hämta dom när vi är tillbaka. Nu närmar det sig. *wihaa*

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss