Kärleken är evig

Hallåå världen! I förmiddags kom vi hem efter en helt oförglömlig helg. Detta kommer jag leva på LÄÄÄNGE! Allt har varit så underbart. Vigseln var jätte fin på en brygga ute i sjön vid Stallmästargården, med våra föräldrar och min mormor som var med oss. Här är lite bilder på middagen:

Jag & min älskling: <3



Min förrätt:



Mamma & Ben:



Jag & Pappa:



Martins mamma & Pappa:



Mamma & min mormor:



Jag:






Har inga bilder just nu på själva vigseln eftersom underbart snälla Mervi tog bilderna åt oss. Och även räddade oss i lördags. Hon kom till oss strax efter 9 och fixade min make up. Hon är så himla duktig. Så om det är någon så behöver en make up inför någonting så tycker jag att ni ska anlita henne för det uppdraget. Hur som helst så fixade vi oss här hemma, och sen körde Mervi oss dit och fotade även vigseln.

Tror ni inte mitt i allt hade vi hade glömt vårt hindersprövnings papper osv och även vårt presentkort för att kunna bo på hotellet osv. under helgen. Tjejen tar vår hemnyckel sätter sig i bilen och hämtar det för att vi ska kunna fortsätta middag och allt som planerat. Du räddade verkligen våran dag! Tusen tusen tack.

Middagen var väl slut runt 17 tiden. Sen åkte vi med min pappa och hans sambo som kom och hämtade honom in till Medborgarplatsen för att möta upp P. en barndoms kompis till mig och hans flickvän för att fira lite.



Strax efter 22 drog vi oss tillbaka till hotellet. Där väntade en bricka med frukt och Mouserande vin, som vi avnjöt i klädda varsin morgonrock. Sen vid 23 tiden beställde vi upp varsin nattmacka ;)




Sov som en stock den natten sen. Kändes jätte konstigt utan att behöva gå upp för att nån av barnen lät. Vaknade dagen efter strax innan 9 när dom kom och knackade på för våran frukost som vi beställt till rummet.



Sen tog jag en dusch och vi kilade iväg till SPA, med masage och kurbad i detta underbara vädret.



Här är vi efter våra behandlingar i relax avdelningen.
Ha överseende med mitt röda face.
Kurbadet var stekhett och skönt.







Efter SPA:t åkte vi in till Stockholm C och strosade runt och bara ... ja var lixom. Gick mot gamla stan och bara kikade runt sen tog vi en lunch på Taco Bar. Sen åkte vi hem och fixade oss inför kvällens 3 rätters middag. Kvällens utstyrsel blev det här för min del.

 

Här avnjuter vi vår underbara mat.





FÖRRÄTT

Martin åt:

Toast skagen på rökta räkor toppad med löjrom

Och jag tog:

Lufttorkad skinka med färskost, skottsallad och grillat lantbröd

VARMRÄTT

Båda tog:

Kryddbakat ankbröst med karamelliserat vinteräpple, rostat fläsk serveras med potatisgalette och anksky.

EFTERRÄTT

Varma hjortron med vaniljglass

Efter middagen och en flaska vin så satte vi oss i foajèn och martin tog sig en konjak och jag tog mig en bailys. Sen gick vi upp till våran svit.











Kan åter igen inte beskriva med ord hur underbart vi haft det.
Bara njutit och kopplat av. Bilderna säger väl sitt.
Och jag är superlycklig att vara fru till min man som numera är Herr Nilsson. ;)


 

Postat av: angelica

vilka vackra bilder, börjar ju nästan gråta när jag ser hur lyckliga ni är, all lycka i framtiden <3 du var jätte vacker gumman :) kramar*

 2009-12-01     08:17:40
Postat av: Sandra

Ett STORT Grattis till Er båda!!

Super fina bilder och allt såg jätte mysigt ut..

Ni verkligen lyser av lycka!



(Mervi är grym med kameran, hon fotade på vårat dop)



Kram hej

 2009-12-01     15:07:50     http://sandraaas.se
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss