Lördagen

Igår var en super trevlig dag. Jag och Katja åkte till Skärholmen och köpte det sista inför vigseln. Och givetvis hittade jag en ny klänning. *hehe* tredje gången gilt. Vit med lite trekvarts arm. Supersöt. Kommer inte lägga upp någon bild på den men om mindre en en vecka kommer ju bilder tas under själva vigseln.

På kvällen så var jag hemma hos Katja och Theo och drack lite vin och sjöng Sing Star. 
Katja var så söt när jag kom hem till dom. Hade fixat massa gott tilltugg och så sa hon att hon tyckte denna kväll fick bli en liten mini möhippa för mig och slängde fram en partyhatt som hon hade köpt. *hehe* Dom hade vi på oss tills precis innan vi skulle in på krogen. Vid stack nämligen vid halv elva tiden ner på stan och svängde loss lite på dansgolvet på Hamnmagasinet. Ska lägga upp bild på oss och party hattarna sen. Katja tog en massa bilder. Hade med mig min kamera, men upptäckte när jag kom hem till dom att mitt batteri var slut. Så jag fick ta några med min mobil därav kvaliten. 






 Idag är man lite lagom trött & sliten.
Men vi hade det faktiskt jätte trevligt så det är det värt.
Blivit film och vila hela dagen.

FY FY... Herren min är och införskaffar lite bakis grejer.

=

Chips & Coca Cola.

 

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss