Helgen

Har inte fått igång det himlans internet sen imorse så jag ringde supporten och fick hjälp. Då hade dom gjort någon omstrukturering i stadsnätet utan att informera. Men nu har jag fixat det. Var bara att byta plats på en sladd.

Haha skulle precis börja skriva... men nu fick jag skratta lite för mig själv innan jag började. Isabelle är ju bara för söt. Låg och pep och jämrade sig lite här brevid på hennes lekfilt. Då gjorde jag som jag vet att hon älskar. Av med brallor och blöja, och luta rumpisen. Sen jollrar hon för fullt. Mamma Carro kan knepen eller vad? ;)

Här är bilder från imorse:







Har inte blivit nåt bloggande i helgen. Har helt enkelt haft massa trevligt för oss. I lördags tog hela familjen och syster och Thias bussen in till Södertälje City *yeeey* Lämnade tillbaka klänningarna jag hade köpt inför vigseln. Kände mig inte nöjd. Så jakten på klänning fick fortsätta. Men lika lönlöst som förra gången jag kollade igenom denna staden, lika lönlöst var det även i lördags. Hade iaf en jätte mysig dag allihopa. Barnen var jätte lugna för en gångs skull *hehe* Vi hade det faktiskt riktigt trevligt.

Sen igår (söndag) fixade jag iordning mig och åkte utan barnen  och Martin till Skärholmen IGEN, då jag fått en idè på vad jag skulle kunna ha på mig, hade nu ute slutit klänning. Åkte dit tillsammans med syrran och Thias. Dom skulle till IKEA så vi tog 2 flugor i en smäll. Skulle till Gina Tricot för att prova en kjol där på en gång, och till min överaskning hade dom fått in nya kläder = en klänning som jag och syster fastnade för direkt. Så jag köte den och även en BH på Kappahl som går i samma färg.



Här är en länk för er som är nyfikna på hur klänningen ser ut:

( tycker att den är mkt finare i verkligenheten )

Det är den rosa.
Första klänningen på andra raden.

https://www.ginatricot.com/se/#/product/27552794





Idag har jag städat här hemma och klippt Filippas lugg, sen terrat henne lite med kameran.

Min lilla fotomodell.... ;)











Ska hänga lite tvätt nu sen tänkte jag att jag ska jag ta en promenad med Isabelle,
när Martin kommer hem från jobbet. 

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss