Välbehövlig ny garderob

Händer inte så mycket här. Är hemma idag med. Idag mår jag bra, men Isabelle började igår att bajsa löst så fort hon har ätit. Vet inte om det är pga av tänder som är på G eller om det är så att hon är sjuk. Gav henne alvedon igår eftersom hon var väldans gnällig, och då blev hon lite gladare medans den verkade så det skulle inte förvåna mig om det är tänder. Filippa var så söt och sjön lite för Isabelle igår medans hon väl var glad.



Igår satt jag även på Tradera för att ragga ihop lite nya kläder till Filippa. Hon är den enda som hade riktigt med dåligt med kläder just nu. Dom andra 2 har hur mkt som helst. Rensade ut hela Filippas garderob och det var inte mkt kvar som var i rätt storlek. Hon växer verkligen så det knakar just nu. Köpt lite fina grejer, man får ju ända rätt mkt för pengarna där på tradera. Superfina grejer som knappt är andvänt.

(klicka på bilderna för att se i större format)


   

     

   

   

   




Ska ta en dusch nu. Sen ska jag iväg om ett par timmar. Martin slutar tidigare idag vid 13, för att jag ska ner på stan och hämta ut min hormon spiral på recept sen ska jag till BM och sätta in den. Dom ville göra det nu medans jag blöder. Lite äckligt egentligen, men vad gör man. Ska bli skönt att veta att man är skyddad igenom inom 3 veckor efter det. För här blir det inga fler små knattar...

Postat av: Titti

Hoppas det gick bra att sätta in den. Min kropp stötte ut min!! Tydligen händer det ibland. Blödde som tusan och åkte in till bm som kikade in och sa att den var på väg ut... Hoppas inte din gör det.

Kram.

 2009-11-19     18:39:46
Postat av: Malin Gustafson

Hej!

Såg att du inte fick sätta in den än, trist när du ändå var där... Däremot kan jag glatt meddela att när du väl gör det så har du skydd nästan påen gång, du behöver inte vänta tre veckor;-). Jag har haft min andra nu i snart två år och har inte haft någon mens på ca 1½ år. Innan det hade jag bara små små mellanblödningar. Jag hoppas givetvis att du har samma tur som jag!:-) Kram

 2009-11-19     21:51:14     http://stunderilivet.blogspot.com
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss