ZzZ


Åhh vad skönt! La mig och kikade på X-men i vårt kolsvarta sovrum runt halv två tiden, och somnade som en stock i en och en halv timme. Hade nog kunnat sova resten av dagen om jag inte hade tagit mig upp *hehe* Var så skönt! Är inte ofta som mamma man kan koppla av och bara lägga sig och sova så.

Nu har jag bäddat och satt på en maskin tvätt. Och ska börja med maten. Idag blir det kycklingfilè gryta på menyn med massa goda grönsaker, broccoli, paprika, lök, osv. Barnen kommer väl hem om nån halvtimme eller så. Saknar dom nu faktiskt!

ÄLSKAR mina små glin mer än ord kan beskriva!





Postat av: Jossan

Ja tidningar ska jag oxå packa i bb-väskan, Smart!! Ja nu kan den komma när som =) Riktigt roligt, åh va jag längtar. Det har inte kommit nåt från slemproppen. När jag fick Sebbe så kom den ungefär en vecka innan tror jag, så vi får väl se om det blir lika den här gången. Det va ganska skönt, för då blev man ju mer förberedd.



Sista veckorna kommer att gå fort för dig med =)

Kram

 2009-05-07     08:12:59     http://josefinloof.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss