. Vänner .


 

Ibland blir man så lycklig och glad att det finns vänner och människor som verkligen finns där och ställer upp när det behövs. Min syster har hjälpt mig massa med barnen  när vi behövt hjälp och hennes Mattias har skjutsat och och handlat och så när vi behövt hjälp. Katja är en av mina underbara vänner som verkligen är mån om att man ska må bra. Helt underbar eh hon! Dom hjälper oxå ALLTiD till om det behövs. Såna vänner växer inte på träd.

Idag kommer hon efter hon varit i skolan och hämtar Filippa. Och så ska hon få sova hos dom. Och klart hon vill det, hon eh ju bästis med deras dotter Chanell sen 1 ½ år tillbaka. Sen imorgon skulle dom ta med barnen och bada. Filippa blev jätte glad när jag berätta vad dom skulle hitta på. Är så skönt för mig nu att veta att hon får hitta på något kul. När andra dagar här hemma blir rätt händelse lösa som det eh nu med magen. Man känner sig inte direkt som världens bästa mamma, så som sagt.. Jag är så glad att folk orkar och vill ställa upp när det eh såhär. Tack för att ni finns!

Katja och min syster Sara ska även få vara gudmor till bebis i magen. Katja blev så glad när jag berättade det härom dagen. Jag vet att hon kommer bli världens bästa!






Idag sen ska vi i resterande familjen ta oss iväg för en STOR handling.
Äntligen löning idag! :) *weii* 
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss