. Igår & idag .

Trött som bara den idag! Ännu en av dessa i princip sömnlösa nätter. Barnen har sovit bra, men det eh bebis som ligger och trycker och skaver. Filippa är så duktig. Jag kissade henne vid 22 igår innan jag la mig. Sen har hon hållt sig hela natten. Och kissade vid 8 imorse när hon vaknade. Så stolt över henne.

Igår kom Mattias och Sara (syrran) förbi, och Mattias mamma + bror och hans sambo för att lämna våra sommar däck till oss. Vi fikade lite kladdkaka och så.

Idag är Martin iväg och ska hämta ett lampglas till våran bil i Västerhaninge, han tog pendeln till Skogås för att möta syrrans kille. Sen skulle dom komma hem hit . Sen är allt fixat så jag hoppas att bilen går igenom besiktningen imorgon så vi kan sätta ut den till försäljning sen. Kostar bara oss massa pengar att ha den stående här till ingen nytta.

*Weii* Fick äntligen hem nytt köks möblemang igår oxå förresten!
Hittade ett fint på blocket, till helt oki pris.
Ska bara klä om stolarna i svart tyg har vi väl tänkt oss.
Sen eh det tip top :)



Det ver det sista att införskaffa här hemma så nu tycker jag vi börjar få det riktigt hemtrevligt! Om ca. 2 veckor är köket klart då kan det inte bli mkt bättre. Luckorna var klara och det skulle dom komma med nu på måndag, lika så tapetseringen blir klar på måndag. Sen golven den 29:e.



Börjar bli liite sådär små nojjig om det inte skulle bli igångsättning när jag ska föda vem som ska ha barnen. Syster och Mattias skulle ha dom då men den 1 juli åker dom till Lysekil en vecka ca. på semester. Katja har sagt att jag ska säga till. Men tänk om man inte skulle få tag på henne när det eh dax. Då vet jag inte alls. Mamma bor lixom 10 mil ifrån. Ska prata med pappa om han kan ev komma. Det eh så dum tid mitt i alla semester firanden... I värsta värsta fall får jag åka in själv. Och Martin får vara hemma med barnen, men det hade vart för jävla trist rent ut sagt!

Blev inget grilla igår så det ligger marinerad ryggbiff sen igår i kylen. Ska bli sådär laaagom gott sen i eftermiddag när maten står på bordet ;) Nu ska jag fixa lite lunch.

Hey Hopp!

Postat av: Anonym

men gumman!

KOmmer säkert redan bo närmare er då så du behöver inte tveka du kan få tag i mig närsom helst på dygnet har på mobilen hela tiden nu för din skull.

INte ska du behöva åka in o föda själv inte!



bamse kramar

 2009-05-22     13:28:54
Postat av: ★ katta ★

Lysekil är en fin stad, fast tråkig..Kanske inte så konstigt att jag tycker det när jag bott här hela mitt liv :)

 2009-05-22     20:39:46     http://kattaaa.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss